torsdag 3. mars 2011

No bloggar eg live frå frokostbordet!

Ganske straks skal vi gå på skulen (som forresten berre er ein 20 minutts gåtur unna, i motsetning til før vi flytta, då vi måtte reise i over ein time!).

Her er litt av min daglege frukost. Eg kallar det pannekakekake. Det er mange pannekaker lagt oppå kvarandre, med deilige ting smurt på kvar.
I latinamerika finst det eit pålegg som heiter "Dulce de leche". Det smakar akkurat som hapå! Den einaste forskjellen er vel at det ikkje er laga på Hamar.

For to dagar sidan var eg forresten på konsert med Ziggy Marley (eg prøvde å snu biletet mange gonger, men det gjekk ikkje, så det er enklare om du snur pcen litt). Eg hadde jo sett sonen til Bob Marley på konsert før, tenkte eg! Han spelte jo på Roskilde i fjor? Men eg hadde gløymd ein viktig detalj! Bobbern hadde jo ti ungar! Det var Julian Marley eg såg i fjor!

No stikk eg og pussar tennene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar