onsdag 16. mars 2011

Ball!

Medan enkelte er ute på byen og gjer ungdomsting, har eg haldt meg inne, og gjort pensjonistting.
Eg tenkte at i dag var dagen for å endeleg spise ball, for første gong på over eit halvt år.
Eg følgde oppskrifta etter punkt og prikke, men sidan dei ikkje (overraskande nok) ikkje har hverken flesk eller duppe (eg veit igrunn ikkje kva duppe er, og treng det sikkert heller ikkje) her, vart eg litt bekymra. Men til tross for dette vart det faktisk kjempegodt! Det smakte nestan som vanleg potetball!


Eg vil rette ei takk til kvinneguiden.no som kom med fine potetkokingstips (som eg ikkje følgde, noko som resulterte i at potetene kanskje kunne ha vore betre)!
Vi har ikkje potetskrellar, forresten.


Etter kjempemange forsøk (som resulterte i eit par snurte park-innlegg forrige helg) klarte eg til slutt å finne den japanske hagen! Det var ein liten park med mykje vatn og gras og tre, som parkar flest. Dei hadde ein haug med fiskar óg. Dei var om lag ein meter lange, og sikkert spanande å sjå på, for dei som likar fiskar. Dei hadde også nokre levande japan-relaterte fuglar som koste seg i vannkanten.

Etter 10 minutt i hagen gjekk eg tom for batteri på kameraet, og desse to bileta er dei einaste eg fekk tatt. Men om ein vil sjå litt meir, så er det eit knippe bilete på heimesida til hagen. Eg må nemne at det er litt meir givande å reise dit om ein er veldig interessert i plantar. Eg såg hverken hestehov, slyngpelargonia eller kanadisk steppe-einer (trur eg i alle fall! Eg veit jo ikkje korleis dei ser ut), men eg såg i alle fall ein amaryllis (er ikkje det favorittblomsten din, Mamma?).




Då vi såg gatemusikarane eg la ut bilete av for eit par dagar sidan, var Vida snartenkt, og fekk filma litt av det dei spelte. Og sidan Kristine ville sjå det, legg eg det ut her! Det var god stemning der, og folk dansa og var glade. Ei dame likte veldig godt å finne opp sin eigen melodi, som ho gnålte surt ut midt i publikum. "Det må da vere lov å synge med og kose seg!" tenkjer du kanskje no, men eg vil gjerne leggje til at ho høyrtes ut som ein kjederøykjande katt på dødsleiet.
Ha ein fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar