mandag 13. september 2010

San Juan Del Sur
I helga har vi vore på ferie i San Juan Del Sur. Det er hit alle reiser på ferie i Nicaragua har eg høyrt (litt som Neum eller kvar det er alle Bosniakkane reiser på ferie). Ovanfor er eit bilete av meg på resturang. Her kjøpte eg forresten ein pizza til c$120, og den var ca. 20cm stor i diameter...
Her er synet som møtte oss om morgonen. Eit knippe arbeidarar satt og koste seg med snekring og "underhaldning" på taket utanfor vindauget vårt. Det faktiske synet som møtte meg var av ein nicaraguansk ungdom med cowboyhatt som stirra ubeskjedent på meg, til og med når eg stirra tilbake.

Kva er vel ein by utan jesusstatue?


...Eller privatradio?

Om natta kjøpte vi forresten ein pizza, og sprang gjennom byen i regnet. Når vi kom fram åt vi han (naturlegvis).

På vegen heim frå San Juan lyna og tora det veldig mykje! Det var nestan som å vere på eit diskotek.



Eg har kome litt på etterskudd med snopspalten, så her kjem ei heil rekkje med ting eg har spist (evt. kasta i søpla) i det siste. No er det viktig å hugse at eg et ikkje godteri kvar dag! Snopet her er trass alt fordelt over ei og ei halv uke! Men slapp av mamma, eg et ikkje berre usunne ting. Mellom anna Multigrano (på biletet ovanfor), er kjempesunt, og eg får store musklar av det. Smaken var heilt ok.



Ursinhos de Frutas (gummibjørnar). Dette smakte skrekkeleg. Eg gav det til ei som heiter Ragnhild (ikkje for å vere slem, vel å merke).



Ranchitas! Dette har eg forsåvidt ete før også. Grunnen til at eg kjøpte det ein gong til var fordi det smakte godt. Eg kjøpte ei pakke i San Juan også forresten. Vert eg ikkje feit i dag, så vert eg det i morgon.


Det siste eg testa var tre typar småposar med snop. Produsenten pirrar nysgjerrigheita allereie frå starten, ved å ikkje vise bilete av snopet på pakka slik at den som skal spise ikkje anar kva som er oppi (med mindre ein kan mykje spansk da, vel å merke).

Det første eg spiste var ostepop. Det smakte som ostepopar flest igrunn, ikkje noko meir å seie om den saken.
Det neste eg smakte var tørka banan trur eg (eg hugsar igrunn ikkje). Det smakte litt kjedeleg.
Det siste var popkorn med ostesmak. Det var godt, men vart fort litt mykje.

I morgon er det nasjonaldag her i León, og eg kjenner (basert på dei buekorpsaktige øvingane som har pågått i gatene her) at eg gruar meg litt. Men det skal bli spanande å sjå kva som skjer!

PS: I dag har eg vore på min andre gitartime her i byen, og det gjekk heilt greitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar