fredag 17. september 2010

Hoho! I dag har det skjedd ein god del.

Det heile byrja med at bølgjene på stranda var veldig store (noko som ikkje visast så godt på biletet under). Vi sto i vasskanten, og vart bokstaveleg talt sugd ut i vatnet. Det var skummelt og kjempegøy samstundes. Heldigvis vart eg ikkje solbrent i dag (trur eg i alle fall)
Etterpå (igrunn for ei uke sidan, men eg latar som det var i dag, for å få ein slags flyt i bloggen), smakte eg ein kjekstype som heiter noko så originalt som Can Can. Det var sjokoladekjeks med sjokoladefyll (smør på flæsk, som Thekla sier). PS: No ser eg at eg såklart har gløymd å snu biletet, men de får heller snu litt på PCen, så gjer det nok same nytten.

Etterpå reiste vi til ein stad som har eit namn. Der såg vi på nokre papegøyer og duer eller noko slikt. Ei av papegøyene var veldig interessert oss, og den andre var rett og slett for "kuul" for oss, og som følgje er det ingen bilete av ho her.

Ho var veldig flink til å imitere fysisk vanskelegstilte.
Etter å ha kika på papegøyene ei lita stund, var det tid for hovud-agendaen vår: MANGROVESKOG
Slik ser det ut i mangroveskog.

Og slik ser bebuarane ut. Frå no av kjem eg berre til å fnyse av alle som seier at dei har ein stor edderkopp på rommet.

Det var også mange fuglar der.
Og fiskarar. Dei brukar mellom anna tida si på å setje ut garn!

Og båtføraren vår brukte tida si på å ta garnet ut av propellen.

Etter ein lang og spanande tur i mangroveskogen var det på tide å rette snuten heim. Då hadde sola begynt å gå ned, og eg knipsa dette vakre jpg.

Etterpå såg eg ein tilsynelatande heimlaus gris. Den knipsa eg også.

Ein lang dag utan middag betyr berre ein ting! På tide med middag! Sidan vi er i sparemodus, lagar eg og Vida mesteparten av maten heime. Nattevakten kjem av og til bort for å flire litt av oss, eller gjere rare ting som å seie "høh, det er maur i sukkeret!" for så å ta ei stor skei sukker oppi kaffien sin og smile.

Berre ein ting gjenstår for å gjere denne dagen perfekt: Litt snop! Godteriet denne gongen heiter "Gomilocas - Dientes". Eg veit ikkje heilt kva det blir på norsk, men eg velgjer å omsetje det til "Gærne gebisser".
Eg skal prøve noko heilt nytt her på bloggen, nemleg å live-blogge! Eg skal skrive mi umiddelbare meining inn på bloggen, medan eg et godteriet! Eg er minst like spent som dykk. Følg med, her kjem reaksjonen:

Hmm. Det var veldig vanskeleg å seie kva eg tykkjer om dette. Etter ei runde rundt bordet kom vi fram til at det var godt. Sitat Vida: "Nam! Det smakar E-stoff!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar