torsdag 5. mai 2011

"I like your shoes, man!"

 I dag har eg gått i ti timar! Og nestan to mil!
Men ikkje same stad som i går. I dag var det den sørligste delen av Manhattan som sto for tur!


Eg såg på Fuller-bygninga, som også er kjend som "strykejernet".

 Etter det tusla eg litt vidare. Eg skulle igrunn krysse vegen, men det var ikkje lett! Det var nemleg ei om lag femti bilar lang politieskorte som køyrde forbi! Og kven trur vel mine ord når eg seier at det var sjølvaste Barack Obama som køyrde forbi?? Joda, det er hielt sant! Folk gjekk rett og slett bananas for å få ein kikk!



Etterpå gjekk eg til Ground Zero. Her er dei i full gong med å byggje nye World Trade Center! Mange benytta presidentbesøket til å minnast offera frå angrepet for ti år sidan. Eg åt ein veldig god kyllingkebab.



Etterpå såg eg på frihetstatua! Ho er igrunn ikkje så veldig høg.

Til slutt rusla eg rundt, då eg fekk ein CD av ein fyr på gata. Han sa "here you go, bro!", og la så til "i like your shoes, man!".
Eg har faktisk snakka spansk kvar dag sidan eg kom til USA! Det er rett og slett ganske vanleg her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar