lørdag 6. november 2010

No har vi hatt vår siste time på stranda, og som eit stusseleg farvel, fekk vi ris og banan til lunsj. Men, men, det er vel folk som ikkje har det ein gong.

Her er eit bilete av maten.

Dette er forresten eitt av dei mest populære framkomstmidla i Nicaragua.

Ca. 10 sekund etter kjem framkomstmiddel nr. to susande forbi; moped! Det er veldig vanleg å vere fire personar på desse, der bestemor ofte sit bakerst og kommanderer. Heime høyrer vi om folk som har ungen sin med seg på motorsykkel, og tenkjer at dette er ei katastrofe! Vel, her i Nicaragua har eg sett ein mann som køyrde motorsykkel med eine handa på rattet og andre handa rundt ein baby (som for anledninga kun var iført bleie). Det er forresten vanleg å vere tre personar på ein sykkel.


Eg har forresten fått pensjonistsjukdommen bronkitt (eller noko sånt)! Så denne gangen vil snopspalten handle mest om desse lekkerbisknane de ser ovanfor.

(eigentleg trur eg at eg berre har ei vanleg forkjøling, sidan eg berre hostar litt).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar