søndag 3. april 2011

Oppdatering!

No har eg ikkje blogga på over ei veke! Og for enkelte bloggtørste kan jo dette vere ein prøvelse. Men det er vel igrunn berre Mamma som er så bloggtørst! No kjem det i alle fall litt oppdatering om kva som har skjedd i det siste:

Vi har laga gelé (visste du forresten at han som fann opp butterdeig heitte Claudius Gele?)

Eg har sett meg litt rundt i byen!


Balkong, altan, terrasse? Eg veit ikkje kva det heiter, men dette huset hadde mange av dei!


Ein dag på skulen fekk eg balldeig av ei som heiter Kristine! Eg vart såklart kjempeglad, og sprang lukkeleg heim og skrudde på kjelen!

Etterpå reiste eg, Thekla og Kristine på helgatur til Urugay! Sidan vi må fornye visumet, var det jo like greit å ta hurtigbåten over grensa! Turen var for min del prega av kulde, trøttheit og forkjøling.

Eg var faktisk så trøtt at eg la meg på rommet og sov litt, medan Thekla og Kristine spelte kort. Det føltes litt som om eg var med i ein norsk ryggmargsbrokk-roman frå 1800-talet.

Dagen etterpå hadde vi fått sove godt ut. Vi tenkte å gå litt på sightseeing i byen (vi var i Colonia). Av og til stoppar det turistbussar på Sjøholt, og gode og runde tyskarar veltar ut for å ta bilete, og da tenkjer eg ofte "kvifor stoppar dei HER?". I Uruguay følte eg det litt på same måten. Men det skorta ikkje på kreativ kunst i alle fall (biletet over).

Det regna veldig mykje, og sightseeinga gjekk mest ut på å sitte på kafé og vente på at det skulle slutte.

Colonia si største sjåverdigheit.

Det er forresten haust i Søramerika no.

Colonia si nest største sjåverdigheit.
Er det lov å seie at Colonia var litt kjedeleg?


For å kome inn i båten heim igjen måtte vi stå i denne køa.

Det var med andre ord ein kjempeflott tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar