onsdag 13. oktober 2010

NOCHE CULTURAL

Hittil denne uka har vi ikkje gjort så særleg mykje. Kvar tysdag har vi noko som heiter noche cultural. Då vert vi presentert for litt kultur! I går hadde vi besøk av ein dansetrupp som eh.. dansa. Og sidan du (mamma) er så interessert i kniplingar og veving (å veve er trass alt å leve), har eg lagt ut nokre bilete av dansarane, sjølv om dei er så uklare at ein igrunn ikkje ser draktene deira.

Då vi kom heim var det på tide å lage mat! Draumen min vart oppfylt, PASTA MED PESTO sto for tur. Sidan det ikkje finst pesto her i landet måtte denne lagast en casa.

Her er maten, og det smakte faktisk godt!

Her er eit bilete av meg med maten, slik at du (mamma, min einaste lesar) kan sjå meg og bli glad.

Til slutt vil eg leggje ut eit par bilete av kunsten vi har på skulen:

Dette trur eg skal forestille ei mor som held ein unge.

Dette håpar eg ikkje skal forestille noko som helst...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar