søndag 10. oktober 2010

Denne helga har vore prega av festar.
Maren hadde bursdag på fredag, og det skulle feirast!

Her er bursdagsbornet.

Ho hadde skaffa til vegs ei kake (som smakte litt rart).

Dagen etter var det grillfest på stranda! Den store blodklumpen som ligg nesta på midten er min og Vida sin mat, og det smakte ganske så godt. Vi bada mykje, og surfa litt også. Eg såg pelikanar som flaug og svømte (ikkje samtidig, sidan det ikkje går an, naturlegvis) og ei tordivel-liknande bille som var kanskje 8cm lang! Den største billa eg har sett i heile mitt liv, altså.


Etter strandfesten var det tid for å feire Thekla sin bursdag! Eg gløymde såklart å ta bilete av både ho Thekla og kaka (som smakte betre denne gongen). Til gjengjeld har eg eit bilete av gava eg og Vida gav ho. Ein piñata! Folk slo i vei på piñataen, og snopet hagla!

Her er dei 3,5 kiloa med snop, som vi putta inni. Nam nam seier eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar